czwartek, 27 maja 2010

Kolejny dzień festiwalu w Gdynii





9 komentarzy:

  1. Lubie Alicje, ale bardzo drazniace jest, ze ona ciagle w tych samych ciuchach chodzi!! Litosci, ta koszula, kamizelka,buty, torebka, przeciez to juz bylo!!...gwiazda musi troche bardziej dbac o swoj wizerunek w szczegolnosci jak bierze udzial w festiwalach itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Toba w calej zupelnosci,powinna zadbac wiecej o swoja garderobe , ciagle nosi to samo staje to sie nudne, nie przystoi to .

    OdpowiedzUsuń
  3. bzdury pleciecie moje panny. Uwazam ze to bardzo fajne, ze Ala nie ma 365 par butów, torebek, sukienek, pasków, kurtek, koszul, koszulek, spódnic. Kto NORMALNY ma? I co to za debilny tekst: "nie przystoi"?

    OdpowiedzUsuń
  4. nikt jej nie kaze miec po 300 par butow ale jesli chce byc znaczaca aktorka w Ameryce to poina bardziej dbac o image pozatym ciuchy w Stanach nie sa drogie , mozna miec ulubiona torebke ale nie ciagle ta sama spodnice lub bluzke a z super figura we wszystkim by sie prezentowala napewnie ladnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie,w dodatku ona jest aktorka i robione sa jej zdjecia,nie moze na kazdym zdjeciu miec tych samych ciuchow,chodzi o imprezy tam sa robione zdjecia,to tak jakby jej male portfolio,potrzebny jej jest stylista,i nikt jej nie kaze miec pelnej szafy ciuchow,ale zadbac o swoj image.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne laski, bo Alicja jak wyjeżdża na drugi koniec świata, to bierze ze sobą dwie szafy a nie walizki,
    czy Was Bóg opuścił czy co,
    ciekawe ile wieczorowych kreacji każda z Was zabiera do bagażu przewożonego samolotem,

    ona nosi to co lubi, w czym się świetnie czuje,

    poza tym zastanówcie się przez chwilę, Gdynia to dla niej wielka próba, musi się skonfrontować z miłymi ludźmi z prasy, więc przynajmniej ma ciuchy które jej zapewniaja komfort

    OdpowiedzUsuń
  7. "Laski" jesli chcesz prowadzic konweracje na poziome nie obrazaj ludzi.Slyszlas kiedys o konstruktywnej krytyce?
    Ja lubie Alicje i jej kibicuje,ale jesli chce zrobic kariere w US musi zadbac o swoj image bo tutejsze tabloids ja zjedza.Pokaz mi jakas amerykanska aktorke ktora miala na sobie ta sama spodnice 3 razy z rzedu.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze z brzegu:
    http://www.posh24.com/keira_knightley/keira_knightleys_favourite_clothes lub wiekszy wybór tutaj: http://www.entertainmentwise.com/photos/47933/1/credit-crunch-fashion-wardrobe-repeats

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty mnie chyba nie rozumiesz,ja nie mam nic przeciwko temu zeby nosisc te same ciuchy,jestem zdecydowanie za.Mnie chodzi aby nie nosila tego samego 3 razy pod rzad(czy ty na kazda impreze ubierasz sie w te same ciuchy).Zobacz zdjecia Alicji(Polish Film Festival in LA,Ondine Press Conference in Beverly Hills,i 1 dzien w Gdyni)

    OdpowiedzUsuń