czwartek, 21 stycznia 2010

Alicja nie jest z Colinem dla pieniędzy. Reżyser "Ondine" o Bachledzie-Curuś

Ala budzi swoim romansem niemałe zainteresowanie. Złośliwi twierdzą,że jest z nim dla pieniędzy,czyżby? Ten motyw możemy wykluczyć i pseudofani muszą pogodzić się z tym ,że Ala po prostu się zakochała.

Magazyn "Życie na gorąco" opublikował obszerny artykuł, w którym opisuje majątek rodziny Bachledy-Curuś.
Jej ojciec,Tadeusz - jest geologiem.Zdaniem magazynu jego majątek szacuje się na 100mln zł. A przecież ma tylko dwoje dzieci.
Stryj Ali,Adam był w 1995-2001 burmistrzem Zakopanego. Dwa lata temu trafił na listę najbogatszych Polaków tygodnika
"Wprost" (69miejsce).

Analityk bankowy oszacował majątek Bachledów na ok. miliard złotych.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neil Jordan w wywiadzie dla Tribute opowiedział o szczegółach filmu "Ondine"

"Potrzebowałem kogoś z Europy Wschodniej,bo tam dzieje się moja historia.Potrzebowałem kogoś magicznego,kogoś naprawdę dobrego. Potrzebowałem kogoś,kto będzie w stanie zagrać bardzo trudną rolę,ludzkie wyobrażenie,kogoś, w kogo wierzą ludzie. Spotkałem Alicję w Londynie , przeszliśmy kilka prób i postanowiłem dać jej szansę. Ona miała wsobie to coś,erotycznego, co widać w kamerze. I jest naprawdę swietną aktorką."

Dziennikarka zapytała oczywiście o chemię między Farrellem a Bachledą-Curuś,która jak wiadomo przeniosła się na płaszczyznę życia osobistego.

"Tak ,była między nimi chemia,ale nie wiedziałem czy to chemia pomiędzy nimi czy pomiędzy granymi przez nich postaciami.Wiem,że mają teraz dziecko,ale na planie nic się między nimi nie działo"

Dziękuję Ani za link do tego zdjęcia;)

5 komentarzy:

  1. Sliczne zdjecie,szkoda ze w polskich stronach internetowych i gazetach wydrukowali nie te najladniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.herald.ie/entertainment/around-town/oops-tv3-cameras-may-have-missed-scoop-with-star-farrell-2023144.html

    Mój angielski jest kiepski :( Czy możecie mi powiedzieć o co tam dokładnie chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej wiecej chodzi o to ze ekipa telewizyjna krecila jakis program z Pipa O'conor (przyszla panna mloda)i w tym samym czasie Colin i Alicja byli tam i kupowali sukienke na Golden Globe.Podobno ta ekipa ich nie zauwazyla i nic nie nagrala z ich wizyty w tym sklepie.Jednak reprezentaci telewizji TV3 powiedzieli gazecie Herald ze nic o tym wiedza aby o byl w tym sklepie w tym samym czasie jak oni krecili ten program.Brown Thomas z tego ekskluzywnego sklepu powiezial ze nie udziela zadnych informacj na temat danych klientow.Tam dalej nic waznego ,pisza o tym jak ABC i CF byli w Polsce i o slubie jego brata.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to miłe bardzo ze razem wybierali sukienkę. Ala wygladala fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 13:22
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń