piątek, 22 stycznia 2010

Lans,ludzie - lans ;-) Czyli Ala przed GG .








8 komentarzy:

  1. Skromnie i naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje :)
    I tak powinno być zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wiesz może kiedy te zdjęcia były zrobione?
    EM

    OdpowiedzUsuń
  4. 8:00
    kilka dni przed rozdaniem Złotych Globów , chyba 14 stycznia,ale pewnie nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.wireimage.com/ItemListings.aspx?ipp=120&igi=410762&nbc1=1
    Zdjęcia są z 15 stycznia, widzę, że była oczywiście również naczelna celebrytka Paris H. ;)Ciekawa jestem, czy byli tylko zaproszeni goście czy kto mógł przyjść kto chciał? Dużo tam aktorów itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. no jeden dzień się pomyliłam :D Widzę tam jeszcze jedną Polkę:P Edytę Śliwińską :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, no nie o to mi chodziło, że data jest inna, tylko nie chciało mi się pisać całej nazwy tej imprezy :);)

    OdpowiedzUsuń