niedziela, 7 marca 2010

;)

08:43 No tak przepraszam :P Byłam na imprezie :D

46 komentarzy:

  1. www.fifewashington.org/?p=349

    OdpowiedzUsuń
  2. dla zainteresowanych, lista prezenterów dzisiejszej nocy oskarowej
    Prezenterzy

    Pedro Almodóvar

    Elizabeth Banks

    Jason Bateman

    Kathy Bates

    Jeff Bridges

    Sandra Bullock

    Gerard Butler

    Steve Carell

    Bradley Cooper

    Penélope Cruz

    Miley Cyrus

    Matt Damon

    Cameron Diaz

    Robert Downey Jr.

    Zac Efron

    Tina Fey

    Colin Firth

    Tom Ford ?

    Jake Gyllenhaal

    Tom Hanks

    Samuel L. Jackson

    Anna Kendrick

    Taylor Lautner

    Jennifer Lopez

    Rachel McAdams

    Demi Moore

    Carey Mulligan

    Sarah Jessica Parker

    Sean Penn

    Tyler Perry

    Chris Pine

    Queen Latifah

    Keanu Reeves

    Ryan Reynolds

    Zoe Saldana

    Amanda Seyfried

    Kristen Stewart

    Ben Stiller Ben

    Barbra Streisand

    Quentin Tarantino

    Charlize Theron

    John Travolta

    Sigourney Weaver

    Robin Williams

    Kate Winslet

    Sam Worthington

    proszę, dla każdego coś miłego
    dla mnie Bradley, Keanu i Sam MM.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.rteguide.ie/2010/0306/staroftheday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.rteguide.ie/2010/0306/staroftheday.html

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.efakt.pl/m/Repozytorium.Podglad.aspx/-650/-550/faktonline/633868145159623088.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Monika , plis. zamieść proszę zdjęcia Ali i Dwóch w jednym czyli Colina - Sebastiana Farrella Bułecki

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika, chodzi o te zdjęcia z Faktu, czyli z 09;27

    OdpowiedzUsuń
  8. www.thepost.ie/story/eyqlgbidgb/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://media.spin1038.com/podcasts/popup

    Kliknijcie na program: "We love movies"- wywiady z Alicją i Colinem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anna dzieki za wywiad):O 6pm zaczyna sie red carpet ciekawa jestem czy Colin pojawi sie z Alicja na Oscarach,wiem ze w czasie promocji Ondine w Irlandi mowil ze nie ale byla wzmianka w prasie ze ma przedstawic Jeremy Renner.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.tribune.ie/article/2010/mar/07/twee-dimensional/

    Co rusz w tych recenzjach pojawiają się komentarze, że Alicja cały czas paradowała w bieliźnie lub jakichś mokrych sukienkach. ;P Nie chcę zabrzmieć zbyt feministycznie ;) ale może Jordan zbyt uprzedmiotowił jej postać i sprowadził ją do roli ślicznej "paprotki" u boku Colina? Obym się myliła.

    Ale z drugiej strony- czy w takim wypadku mamy się dziwić Colinowi? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie widziałam Colina Farrella jako prezentera. Czyli Colin jest na Oscarach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez go widzialam,tak jak pisalam wczesniej przedstawil Jeremy Renner,nie widzialam Alicji,na red carpet takze ich nie bylo,co myslicie o tym?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ich nie widziałam na red carpet. Nie wiem, naprawdę nie wiem co o tym myśleć. Znowu wydawało mi się, ze Colin jest jakiś smutny. A Ty co sądzisz Nicole? Jeśli nie było Alicji to w sumie naprawdę dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Acha bardzo smutny,cos z nim nie tak,z tego co wiem on byl rozpatrywany do zagrania w Hurt Locker,ktory zgarnal az 6 Oscarow,ciesze sie ze wygrala, Katherine Bigelow.Jesli zauwazylas ci aktorzy jak(M.Pfeiffer,Oprah,Sean Penn,B.strieisand)tez nie byli widoczni na widowni i na red carpet,moze poniewaz byli pod koniec,nie robili red carpet,tylko byli backstage.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak masz kanal E,teraz jest after party,moze zobaczymy jak Colin wychodzil.Moze Alicja jest juz w Polsce kiedy ma byc ten wywiad w polskiej telewizji.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym, że był rozpatrywany do zagrania w Hurt Locker. Ale nie wiem czy dlatego był smutny, w sumie może o to chodziło, już sama nie wiem.
    Zauważyłam też, że Ci aktorzy nie byli widoczni na red carpet. Może tak to było zorganizowane. Ale w sumie to trochę bezsensu jak dla mnie. Innych prezenterów pokazywano na red carpet, Sam był ze swoją dziewczyną, to w sumie czemu Colin nie mógł być? A może gdzieś była Ala, tylko jej nie pokazali? Już sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kanał E ale nie widzę jeszcze after party tylko wciąż powtórki z red carpet. Ale w sumie to byłoby dziwne opuścić Oskary dla wywiadu w polskiej telewizji. Nie mówię, ze wywiad w polskiej telewizji jest mniej ważny jako tako ale na pewno mozna było najpierw pojawić się na Oskarach a potem najwyzej zrobić wywiad, nie wydaje mi się by o to chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Colin gral takze w Crazy Heart,ale nie bylo go na widowni gdzie siedzial Jeff Bridges.Tez nie wiem co o tym sadzic,moze juz nie sa ze soba,jakis czas temu ogladali dom,moze to byl dom dla Alicji,a to wszystko w Irlandi bylo zrobione pod PR Ondine.Ogladam te after party ale go nie widze,teraz wlasnie jest wywiad z Jeremy Renner,zobaczymy moze jutro beda jakies zdjecia.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  20. A na czym oglądasz after party? Bo ja włączyłam E! Entertainment i nie widzę after party. Może chodzi o inny kanał?
    Wiem, nie widziałam też Colina koło Jeffa. A w sumie powinien tam być bo jest częścią Crazy Heart.
    Nie wiem co z tym PR Ondine. Bo przecież Ondine dopiero weszło do kin w uk a jeszcze nie weszło do kin w Stanach i w Polsce więc jakby chodziło tylko o PR to by dalej to ciągnęli przynajmniej do lipca.
    Oglądałam zdjecia na getty images i nie widze tam Alicji. Naprawdę nie wiem co sądzić. Myślę, że prawie każdy by chciał pójść na Oscary gdyby mial taką okazję więc naprawdę dziwne dla mnie jest, ze nie widziałam Ali.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taka mysl,moze ona przyszla pozniej,teraz bedzie duzo parties,wlasnie rozmawiali z V.Hudgens,ktora przyszla teraz a jej chlopack Z.Efron byl przeciez prezenterm i byl na red carpet.Tez troche to dziwne ze nie byli razem mowie o Vanessie i Zacku,przeciez sa para juz od paru lat.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ma after party na E! kanal 24 (mam Time Warner Cable)pokazuja wlasnie S.Penn,jak idzie ulica,a wszyscy czekaja na limuzyny.Nie wiem czemu u ciebie nie pokazuja ,slyszlam ze ci co mieli Comcast nie ogladali wogole Oscarow bo Comcast nie mogl dogadac sie z ABC.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  23. Może rzeczywiście pojawiła sie lub pojawi później.
    Jedno co wiem na pewno (pisze tak ogólnie Nicole), to to, ze nie można rozpatrywać czy ktoś jest razem czy nie po tym czy dane pary pojawiają się razem czy też nie (świetny przykład Zaca)lub też jak wobec siebie zachowuja się na czerwonym dywanie. Na przykład taka Sandra jak przeprowadzali z nią wywiad to nawet nie spojrzała na męża a i on się odsunął a w innym wywiadzie już mogło być zupełnie inaczej.
    Nie chce mi się tylko po prostu wierzyć, ze jeśli byłaby taka okazja to Alicja by się nie pojawiła , może rzeczywiście tam gdzieś jest tylko jej zdjęć jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  24. Napisałam cały długi komentarz i z tego co widzę go nie opublikowało :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli nie zobaczę after party :( Chyba, ze gdzieś na necie. Nicole, proszę jak możesz wypatruj czy gdzieś nie ma Ali. Na razie jestem trochę zawiedziona bo tak chciałam zobaczyć Alę. Jestem pewna, ze ze swoją figura i urodą wyglądałaby ślicznie niezależnie od tego jaką kreację by wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale czemu nie masz after party jak masz E kanal,to idzie na cale Stany,nie widze Ali,moze dziewczyny jutro znajda jakies zdjecia w necie,Colina tez nie ma moze znowu sie zmyl szybko jak po Spirit Awards.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  27. Już sama nie wiem z tym kanałem :(
    Szukam teraz zdjęć Ali w necie i wciąż pojawiają się nowe z press roomu i inne a Alicji jak nie widziałam tak nie widzę.
    Z Colinem to już nic nie wiadomo. Najpierw mówił, ze nie bedzie go na Oskarach a potem się pojawił ale moze jeszcze wtedy nie wiedział, ze będzie prezenterem. Tylko chyba powinni być odpowiednio wcześniej uprzedzani o tym, ze będą prezenterami.
    Oskary są raz w roku i w sumie ja bym się szybko nie zmywała z takiej imprezy. Wiem, ze małe dziecko w domu ale na wakacjach w Meksyku byli dłużej niż nawet jakby chcieli balować do samego rana.
    Jak obłąkana ;) szukam teraz zdjeć Ali bo naprawde nie moge uwierzyć, ze jak byl Colin to jej nie było. Byłam pewna, ze jeśli będzie Colin to i Ala będzie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na stronie Oscar.go.com szukałam zdjęć Colina z red carpet i też nie było.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu napisałam komentarz i mi nie opublikowało. Na stronie Oscar.go.com szukałam zdjeć Colina na red carpet i nie było. Chyba rzeczywiście trzeba poczekac kilka godzin i wszystko się wyjaśni. Za jakies 2, 3 godziny poszukam jeszcze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  30. After party sie zaraz konczy,nie widzialam Colina,mysle ze Ali nie bylo tak jak na Spirit Awards.Zobaczymy jutro moze bedzie wiecej zdjec,ide spac bo oczy mi sie juz kleja,pa pa.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za miłą konwersację Nicole :)
    Też mi się wydaje, ze nie było Ali.
    Ja jeszcze nie idę spać, poszukam jeszcze zdjęć. Ale w każdym razie miłych snów.

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.youtube.com/watch?v=uvHVzDYhnvM
    Co prawda słabej jakości ale dowód że Colin był.
    Wygląda na to że Colin przyszedł tylko zaprezentować i uciekł. Dziwne. Niepokoi mnie to - to tak wygląda jakby coś się działo złego. Może przesadzam ale dziwne na pewno:(
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. na zimbio.com są narazie tylko zdjęcia Colina jak był na scenie

    OdpowiedzUsuń
  34. Smutny :/
    Może go nie bawią już takie imprezy??
    I mam nadzieję, że się nie dzieje nic poważnego :/
    Bet

    OdpowiedzUsuń
  35. http://oscar.go.com/video/index?playlistId=181045&clipId=253244

    Coś Colin niewyraźny był...

    OdpowiedzUsuń
  36. No własnie jakby go coś trapiło :(((
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. http://www.efakt.pl/Farrell-sam-na-Oscarach-,artykuly,66087,1.html

    OdpowiedzUsuń
  38. kurcze, mam nadzieje ze z Henrym wszystko OK

    OdpowiedzUsuń
  39. Widze ze wszyscy jednoczesnie sie zgadzaja ze cos jest nie tak i Colin byl smutny na Spirit Awards i na Oscarach.Czy ktos wie kiedy Alicja bedzie w Polsce,czy juz cos pisali?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  40. Mówiła w jednym z radiowych wywiadów w Irlandii (nie pamiętam którym), że pod koniec marca zaczyna pracę nad "Absinthe Drinkers". Myślę, że wtedy przyleci i będzie ten wywiad dla Popek w TVP2.

    Serio, serio- na tym wideo ze strony Oscarów Colin miał minę "dobra, róbcie szybciej te zdjęcia. Jetem tu, bo moja agencja mi kazała, ale tak naprawdę, to mam ochotę zmykać z tego targowiska próżności". ;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak pamietam ze mowila ze bedzie in pre -production for AD pod koniec marca,ale moze poleciala do Polski wczesniej.Nie wiem cos jest nie tak z Colinem,moze nie byl na red carpet bo bal sie pytan o Alicje,no jesli pamietacie te zdjecia jak ogladali ten dom,niby dla koga ,napewno nie dla Colina bo on juz ma i za maly.Ten artykil w fakcie jest beznadziejny kto pisze te klamstwa,komu on niby dawal Oscara i udziel wywiadow,doskonale sie bawil?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę musiał być jakiś ważny powód, że Ali nie było. Tak myślę. Kto mając okazję pójścia na Oskary by nie skorzystał? Nie wiem Nicole czy Colin bał się pytań o Alę. Nie wydaje mi się. Nie widziałam by Zaca pytali o Vanessę ale moze przeoczyłam bo nie skupiałam się na Zacu bo go nie lubię. A nawet jeśli zapytaliby się o Alę to Colin by pewnie krótko coś odpowiedział i byłoby po sprawie.
    Jest to targowisko próźności ale jednak otrzymanie Oskara działa. Może rzeczywiście Colin był smutny bo miał zagrać w Hurt Locker i może nie chciał tam być. Naprawde ciężko powiedzieć bo nie znam ani Colina ani Ali. Szkoda, że zapewne się nie dowiemy czemu nie było Ali (mam nadzieję, że wszystko u Colina, Ali i Henry'ego ok), jestem pewna, że wyglądałaby super.
    A Nicole z tym domem to nic nie wiadomo. Moze to była tylko ustawka dla paparazzi.
    A faktem w ogóle bym się nie przejmowała. Przepraszam za wyrażenie ale ta gazeta nawet na papier toaletowy by się nie nadawała.

    OdpowiedzUsuń
  43. http://nocoty.pl/title,Bachleda-Curus-ma-juz-agentke,wid,12050362,wiadomosc.html

    Wiem, że to "Twoje Imperium" ale ten artykuł chyba jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem czy te zdjecia z domem do byly pod paparazzi,mozna duzo zazucic Colinowi ale jedno jest pewne on nie jest "attention whore".
    Pewnie bede jedna na tym blogu ale mysle ze pomiedzy nimi cos jest nie tak,mowie to po przeczytaniu wywiadow z CF,jego zachowania w show J.R i tego irlandzkego.Zuwazyliscie ze oni nie udzielili razem wywiadu ,tylko Alicja osobno a Colin z N.Jordan.Nawet na red carpet w Irlandi nie bylo razem ich wywiadu.Mam nadzieje ze sie mysle bo szkoda mi Alicji.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  45. Boze ale klamstwa wymyslaja na polskich stronach internetowych,nie mowie o tym artykule o agentce tylko ten gdzie niby N.Jordan powiedzial ze nie wiedzial ze mieli romans na planie i ze nie wiedzialem ze ludzie moga robic takie rzeczy.Dlaczego oni to robia wypisuja te klamstwa,Alicja powinna podac do sadu te szmatlawce.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  46. Nicole ale to jak walka z wiatrakami. Tak naprawdę taka sytuacja z tabloidami jest wszędzie. Jeżelei ktoś ma swój rozum to wie, że większa część tych informacji to po prostu wyssane z palca brednie. Myślę, że Ala woli skupić sie na karierze niż traceniu czasu na szmatławce.
    Poza tym my też nigdy nie poznamy prawdy bo przecież to co wiemy o aktorach to w mniejszym lub większym stopniu image, maska a jacy są naprawdę wiedzą tylko oni sami.
    A co do prawdopodobnej lub nie ustawki z domem. Też do końca nie wiemy. Prawda jest taka, że jak chce sie pozostać poza ostrzałem paparazzi to jest to do zrobienia. Nie mówię, ze Colin jest "attention whore" ale tak naprawdę prawie każdy aktor potrzebuje jakiejś reklamy pod różną postacią (wyjątki są, na przykład Meryl Streep itp).Poza tym Colin w wywiadach mówi dużo o swoim życiu, o walce z nałogami, synach. Ja bym tak nie potrafiła.
    A co do ALi, rzeczywiście jakoś dziwnie ją traktuje. Ale nie znam go i nie wiem co to moze znaczyć. Są ludzie, którzy nie potrafią okazać miłości do kobiety czy o niej mówić co nie znaczy, ze nie kochają. Dlatego cieżko mi cokolwiek powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń