sobota, 20 lutego 2010

Piękne zdjęcie

88 komentarzy:

  1. To nie jest fragment wywiadu tylko fragment artykułu z interpretacją autora.
    No cóż, widzę, że musimy zamknąć ten blog i uruchomić go na nowym etapie życia Alicji, bo tak to się zamęczymy teoretyzowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę Ci powodzenia w zakładaniu tego bloga - ale ja swojego nie mam zamiaru zamykać ;)
    Bo to nie jest blog o CF tylko o Alicji, niektórzy tego nie rozumieją.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie a jak nie Sebastian to kto się pasowałby do Alicji, możemy sobie przecież poprawić humor i poszukać zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  4. mONIKO !ALE JA NIE CHCĘ ZAKŁADAĆ NOWEGO BLOGA, JA CHCĘ ZROBIĆ PRZERWĘ, BO MOŻE JAK SIĘ ZA DUŻO O NIEJ PISZE TO SIĘ ZAPESZA I WYWOŁUJE NEGATYWNE ZDARZENIA I TEŻ UWAŻAM SEBASTIANA ZA BEST OFF

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika mam prośbę - możesz przetłumaczyć ten wywiad z Neilem i Colinem,tak pobieżnie co mówili o Ali i Heniu,bo nikt nie chce tego zrobić mimo próśb i może ten z JR.Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. 08.47 właśnie - dobry pomysł to nie jest oficjalna strona,ani blog - więc nie widzę problemu troszkę się pobawić ;-) Zgłaszajcie typy,a potem zrobimy głosowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. 08.51 chętnie,ale z moim angielskim nie będzie to dobre tłumaczenie :D Przeglądnij komentarze pod wcześniejszym postem - tam Nicole napisała co mówił w jednym z wywiadów.

    OdpowiedzUsuń
  8. a można fantazjować ? ;-) Jeśli tak to Jensen Ackles to mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wentworth Miller

    OdpowiedzUsuń
  10. ok Pawel Delag jest super,moze byc Gael Garcia Bernal(tez ma nowe dziecko i problemy z dziewczyna)Wpisujcie dalej moze poprawi nam sie humor
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  11. Plejada jest glupia on nie powiedzial ze wpadli,(to dopowiedzenie tego co pisal artykul)
    JR spytal sie czy sa para,czy sa razem,on odpowiedzail absolutnie,JR sie spytal czy sie w sobie zakocaliscie na planie filmu,Colin ze pierwszy raz sie spotkali 3 tygodnie przed kreceniem filmu w jego czasie i w Listopadzie na poprawkach,Nie wiedzial jak wybrnac z pytanai bo oni chyba obydwoje byli w zwiazkach,on powiedzail they fell in "like" not love,ale film byl taki magiczny...
    Nie wiem jak interpretowac ta odpowiedz,ale na pewno nie powiedzila ze wpadli,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  12. Anna jesli to czytasz jak zinterpretowalas jego odpowiedz na pytanie czy sie zakochali na planie?Ja nie slyszalam odpowiedzi ze wpadli to raczej dopowiedzenie piszacego artykul.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  13. A może Nicole nam pomoże i przetłumaczy ten wywiad z Neilem i Colinem? Ładnie prosimy:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Monika, gdzie ty wynalazłaś to zdjęcie Alicji?
    Wygląda tu przepięknie, śliczna dziewczyna z gracją i klasą. Boże że też musiała się zakochać w tym irlandzkim luzaku.........
    EM

    OdpowiedzUsuń
  15. EM dlatego też tutaj je zamieściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 09:34 Jak bede miala chwile czasu to sprobuje przetlumaczyc, na sama mysl o suchaniu jego robi mi sie nie dobrze.W drugim wywiadzie z tego co pamietam mowil wiecej o Henry,i jeszcze bardziej ja ignorowal,gdy prowadzacy spytal sie o ich zwiazek,on udawal ze zastanawia sie nad poprzednim pytaniem.Troche pozniej poslucham jeszcze raz i przetlumacze,nie wiem czy bez bledow bo on zawsze mowi szybko i z tym irlandzkim akcentem.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest odpowiedż w Plejadzie pod tym o wpadce artykułem na pytanie skierowane do Karoliny Korwin Piotrowskiej - czyli do Plejady
    ....Ale on dokładnie to powiedział. Prowadzący powiedział: and then you fell in love? co znaczy: "i wtedy się zakochaliście (falling in love to taki zwrot, który dosłownie oznacza wpaść w miłość). Na co Farrell odpowiedział: eee, we failing... like... yeah" - co znaczy tyle samo co, raczej upadliśmy (czyli wpadliśmy). Prowadzący: Nie mów tak, ona to ogląda. Farrell: Nie, nie, po prostu ta historia była taka ładna i na nas podziała. Prowadzący: To bardzo ładna kobieta. Farrell: Tak, jest śliczna. P: I jest matką twojego dziecka. Farrell (I tu się ożywił): Tak, urodziła Henry'ego, jest cudowny, ple ple". Potem o tych czekoladkach, że leżały 4 dni w lodówce. A potem przeszli do omawiania brwi.
    Przykro mi, nie będzie z tego pary stulecia chyba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale w tym drugim wywiadzie z Neilem było więcej o Alicji, był zresztą fragment Ondine.
    Zobaczymy czy dziś wieczorem będzie z Alicją...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie uslyszalam we failing,raczej we fell in "like"not we fell in "love".Zobacze jeszcze raz.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  20. 09:53 a co dzisiaj wieczorem ma być ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzis wieczorem jest uroczysta Gala transmitowana przez TV, rozdanie nagród IFTA, colin jest nominowany za Ondine, sam film jest tez nominowany, i będzie sporo gwiazd irlandzkich, więc będzie czerwony dywan.

    OdpowiedzUsuń
  22. Alicja jak zwykle bardzo ładnie wyglądasz pełna
    uroku, szkoda że na mnie nie zwracałaś uwagi, może
    nie jestem taki przystojny jak ten Colin.
    W LO zawsze byłem blisko starałem się zwrócić
    Twoją uwagę ale Ty mnie nie zauważałaś.

    TAK o ALICJI WYRAŻA SIĘ KOLEGO Z LO - znalazłam w komentarzach na pomponik.pl (zdjęcia z premiery Ondine).

    OdpowiedzUsuń
  23. Nicole - cytuję kolejnego tłumaczącego.....Dokładnie powiedział "I certainly fell in like", czyli "zauroczyłem się", a nie "wpadłem"

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym mogła zadać po jednym pytaniu Ali i Colinowi byłyby to na pewno :
    1. czy jest szczęśliwa?
    2. czy naprawdę kocha Alicję i Henia ?

    Ciekawe co by powiedzieli (przyjmując ,że nie będą kłamać)

    OdpowiedzUsuń
  25. 10:07 Dokladnie tez tak zrozumialam,ale JR chcial zeby on sie przyznal ze sie zakochali
    ,on nie moze sie przyznac bo byl z Emma,ciekawe czemu sie jej tak boi,moze ma z nia sex-tape
    Boze jesli plejada to zle przetlumaczyla dzisiaj wszystkie polskie strony internetowe beda o tym trabic.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  26. TU ABP
    PODAJĘ WAM LINK I PROSZĘ was O REFLEKSJE Http://bit.ly/bsEvIm

    POZDRAWIAM abp

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny wsłuchajcie się dobrze w rozmowe w late late show - jest na prawde ok, to nie miejsce na poważne wywody i wyznania. To gra słów, zartów - nie można wszystkiego brać na powaznie - np pytanie do Neila - skąd wziałeś te dziewczyna i wtracenie Colina - no włąsnie skąd:) Trzeba popatrzec jaki ma wtedy wyraz twarzy - to jest show!I nie ma to nic wspólnego z brakiem szacunku. Sam, nie pytany nic o niej nie mówi i nbie bedzie mówił bo taką ma życiową strategie. Henry ma 5 miesiecy i nikt go nie widział - chyba nie bez przyczyny, a juz na pewno nie dlatego że mu na nich nie zależy. watek o Henrym tez jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  28. przetłumaczcie proszę Was.

    OdpowiedzUsuń
  29. tu abp
    http://www.tv3.ie/videos.php?video=19646&locID=1.65.68&page=1
    TU JEST ROZMAOWA PRZED WEJSCIEM NA PREMIERĘ cOLINA I aLICJA , OSOBNO Z DZIENNIKARKĄ tv3

    OdpowiedzUsuń
  30. No dobra, od razu uprzedzam- jeśli chodzi o swatanie Alicji z kimkolwiek (Karpielem-Bułecką itd.) na mnie proszę nie liczyć. Ludzie, idziecie zdecydowanie za daleko. Obejrzałam oba programy i, moim skromnym zdaniem, nie ma z czego robić tragedii. Colin zawsze robi sobie jaja- nie każdemu musi odpowiadać jego poczucie humoru, ale widocznie Alicji pasuje i to jest ważniejsze, o Alicji było akurat tyle ile trzeba w dziesięciominutowych wywiadach, to, że nie opowiadał jaki to on jest zakochany i "całuje ziemię po której ona stąpa"- tym lepiej, po co ma wystawiać wszystko na sprzedaż. Dla mnie bardziej żałosne są gwiazdy, które mówią jak bardzo uwielbiają swoich partnerów, po czym po pół roku rozstają się i lecą do gazet opowiadać jak bardzo zostały skrzywdzone.

    Co do "We certainly fell in... like", bo tak to usłyszałam- w Internecie jest słownik slangu miejskiego i tam jest to opisane jako coś w stylu zauroczenia, tzw. "szkolna miłość". Czyli nie oznaczało to wpadki "ciążowej", tylko zauroczenie. Jonathan Ross zapytał go: "You fell in love while making the film" i on powiedział o tym zauroczeniu, bo przecież cały czas Alicja i Colin utrzymują, że podczas kręcenia filmu nie byli zakochani i nie byli parą. Więc cóż miał powiedzieć na tak zadane pytanie (tym bardziej, że w Toronto powiedział, że był wtedy z kimś innym, czyt. z Forrest)?



    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fall%20in%20like - wytłumaczenie określenia "fall in like"

    OdpowiedzUsuń
  31. abp
    a ja znów nic nie rozumiem co oni mówią, no prawie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Anno, a co sądzisz o tym filmiku z TV3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecież to miała być tylko zabawa,a nie swatanie!
    Anna z całym szacunkiem do Twojej osoby ,ale wydaje mi się,że Ty po prostu jesteś fanką Colina a Alicji przy okazji a nie odwrotnie. Nie obraź się,ale z Twoich wypowiedzi wynika,że za wszelką cene chcesz żeby Ala została z Colinem (nie napisałaś na niego nigdy złego słowa i zawsze go bronisz `inne poczucie humoru` czy `on tak na pewno nie powiedział`)
    Wybacz,ale takie jest moje zdanie i jestem ciekawa czy ktoś jeszcze je podziela.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anna nie zmienia to faktu ze ani razem nie nazwal jej po imieniu,zgadzam sie ze niektorych rzeczy sie nie mowi,ale on byl nerwowy i staral sie unikac o niej pytan.Ciekawe jesli zrozumielismy dobrze jak plejada to odkreci.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.cultureguide.com.au/irish-film-and-television-awards/
    tu napisano o tej dzisiejszej fecie w Dublinie

    OdpowiedzUsuń
  36. A nawet jeśli tak by było to co? Nie mogę tu pisać? Owszem, tak się składa, że widziałam więcej filmów z Colinem niż z Alicją (o jej niektóre filmy jest dość trudno), stąd więcej mogę powiedzieć na temat gry aktorskiej Farrella, która mnie przekonuje (oprócz kilku gniotów, które nakręcił). Alicja we wcześniejszych filmach niemieckich była ok, w "Panu Tadeuszu"- niezbyt mi się wtedy podobała, a była świetna w "Handlu". Dlatego z niecierpliwością czekam na "Ondine".

    A może zamiast zarzucać mi, że napisałam "on tak na pewno nie powiedział" (tak nie napisałam) odniesiesz się do tego jak to przetłumaczyłam, a co moim zdaniem źle przetłumaczyła "Plejada" wprowadzając wszystkich w błąd.

    Kończąc- ostatnio na blogu Gemini ktoś próbował zrobić ze mnie fanatyczkę ABC, teraz- Colina. A czy nie może być po prostu tak, że ja po prostu lubię ich oboje i podobają mi się jako para? Przykro mi, ale jednostronne spojrzenie na świat jest mi obce.

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że Plejada nic nie odkręci, a wszystkie "pudle" rzucą się na tego niusa jak hieny i za chwilę będzie o tym na wszystkich portalach plotkarskich. No może nie na wszystkich, bo jest weekend.
    EM

    OdpowiedzUsuń
  38. Anna ma absolutna racje i zawsze pisze swoje posty z klasa.Nie klocimy sie przeciez wszyscy chcemy dobrze dla Alicji.Tak na marginesie musze pochwalic prase i telewizje irladzka,wyrazaja sie o Alicji w samych superlatywach,dlaczego polskie nie moga brac z nich przykladu?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ja napisałam,że nie możesz tutaj pisać? Możesz, swoje zdanie wypowiadać również. Chodzi tylko o to,że na Colinie świat Ali nie powinien się kończyć(to blog o ABC dlatego do niej się odnoszę).

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy ktoś może mi powiedzieć co Colin mówił o Alicji w wywiadzie dla "Xpose". Słuchałam tego fragmentu kilka razy ale nie rozumiem nic, oprócz tego, że "she's compact". ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. "Mowilam wam od poczatku ze on jest falszywy,ktos go fajnie kiedys podsumowal"Ulubionym tematem Colinam jest sam Colin(...) Nicole"

    Przeczytałam ten komentarz pod poprzednim postem i zdecydowanie się z tym podsumowaniem zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anna doskonale Cię rozumiem, bo ja też podobnie jak Ty kibicowałam im jako parze. Colina polubiłam dopiero w In Bruge, podobnie jak Brendona Gleesona. Grali świetnie, film jest jednym z moich ulubionych, być może dlatego, że mam sentyment do miasta Bruge:)
    Alicję znałam głównie z wywiadów i uważałam ją za świetną dziewczynę, która ma dobrze poukładane w głowie i do tego jeszcze jest piękna.
    A ponieważ jestem kinomanką to z niecierpliwością czekam na ich filmy.
    EM

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam pojecia szczegolnie cos" pond",o co tu chodzi,a pozniej o jej wadze ze byla taka compact 2 tygodnie po ciazy,cala ciaza byla compact,to jest szalone ze tak mozna wygladac.Kompletnie nie wiem co on mowi jak zaciska zeby Anna a ty, o co chodzi z tym pond na poczatku "fire in the pond"? Chyba,na koncu ze wracaja w Niedziele bo stesknili sie za Henry.Napisz mi co sadzisz o czym on mowil jak rozmawiali o jej wadze(zacisniete zeby).
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  44. http://www.youtube.com/watch?v=PSA5h8RPXv4

    Posłuchajcie od 1:55. "Nowa, polska emigracja"- wstyd. :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ania słyszałam to. I już się nie dziwie,dlaczego Ala boi się przyjechać do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anna i Nicole macie stuprocentową rację! Kiedyś nie byłam fanką Colina, przyznam szczerze że nie miałam o nim najlepszego zdania - alkohol, sekstaśmy etc. - ale skoro Ala jest z nim to znaczy, że nie taki diabeł straszny...:) Lubię ich oboje, podobają mi się jako para i życzę im, aby ich miłość przetrwała. Co do wypowiedzi Colina o Alicji i rzekomego "lekceważenia" jej to uważam, że to wcale nie tak. Zwróćcie uwagę na to, że Ala zawsze była bardzo dyskretna, wręcz skryta jeśli chodzi o prywatne sprawy, Colin także stara się postawić pewną barierę przed prasą i wsćibskimi paparazzi...Myślę, że on po prostu nie chce rozmieniać się na drobne i paplać jak niektóre gwiazdki, które - jak ktoś już wyżej słusznie wskazał - kilka miesięcy później po hucznhym rozstaniu opowiadają "jaka to była wredna zołza" albo "jaki to buc". Oboje Colin i Ala są po prostu dyskretni i mnie się to podoba.
    A teraz troszkę lukru - jako że jest to mój pierwszy post wielkie brawa dla Ciebie Moniko za świetny blog! To super źródło świeżuteńkich wiadomości o Ali- oczywiście dodałam do paska ulubionych:)
    To pisałam ja - Heidi:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy jest może na forum irlandzki tłumacz?;)
    EM

    OdpowiedzUsuń
  48. Anna, he was talking about how lovely she is and how she lost all the pregancy weight fast. He said she had a pregnancy compact, meaning she stayed small and she is small now. I hope we will translate some polish

    OdpowiedzUsuń
  49. Heidi bardzo mi miło ,że przyłączysz się do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jezu jaki wstyd,dobrze ze on nie rozumie po polsku,biedna Alicja moze nic nie slyszala bo tam bylo dosc duzo ludzi.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  51. I am 11:32. I tried to say I hope we Pound will translate well into Polish but it did not come out that way. Anyway, he was Complimenting Alice in a very sweet and respectful way. It was nice.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czesc Heidi witamy w blogu.
    Ja nie moge zazucic duzo Colinow jako aktorowi bo jest dobry (oprocz Alexander i Miami Vice)ale nie lubie jego podejscia do kobiet.Za duzo serc zlamal jak dla mnie,Alicja jest jedna z niewielu polskich aktorek ktora ma predyspozycje aby zrobic kariere za granica.Przy tym jest inteligenta,skromna,i nie idzie na latwizne w wyboze scenariuszy filmowych.Trzymam za nia kciuki,moim zdaniem Hollywood potrzebuje nowej dawki aktorow z Europy,nie chodzi mi tylko o Alicje ale wogole aktorow z Europe Wschodniej,zreszta ja lubie jak kazdemu obcokrajowcowi udaje sie w USA.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  53. Matko widziałam ten filmik z youtube:O Ale wstyd... jak można tak się zachować. Wielki dzień Ali, premiera filmu z jej główną rolą, Irlandczycy - jeśli wnioskować z tego co pisze irlandzka prawa jak Herald czy Independent - zachwyceni Alą, a Polacy - takie buractwo... myślę, że niestety darł się na tyle głośno, że Ala usłyszała, to przykre:(
    Heidi

    OdpowiedzUsuń
  54. http://photo.wenn.com/index.php?action=quicksearch&ppid=108147&version=int

    ZDJĘCIA.BOSKA ALA.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi 11:41 thank you for your translation,we really appreciate your help with Irish accent,one question,what did he say when he was talking through his teeth about Alicja,when the reporter asked him about her perfect figure.Btw welcome to the blog:)
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  56. Trochę mnie dziewczyny uspokoiły, ale Alicja jest jakaś nieswoja.

    OdpowiedzUsuń
  57. Na tych zdjęciach z wenn Colin wygląda tak jakby już się rozglądał za inną.Alicja świetna fryzura a makijaż rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nicole, I could not hear the words at the point when he kind of laughs and as you say speaks through his teeth. But I thought it was something like "I'm a lucky lad." It was obvious he was making a compliment. I hope my comment translates to Polish. I do not know how to speak Polish and the translations are usually not good. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Can someone help me understand what the youtube video says? Sorry I do not speak your language. I do not mean to be disrespectful.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziewczyny powinnysmy jej powiedziec co krzyczeli czy nie,co myslicie?
    Pytam sie bo do konca nie ufam tej osobie,Monika co ty na to?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak ten link chwilę po tym jak napiszemy o co chodzi trafi na IMDb z tłumaczeniem tego pajaca to ja będę wiedziała co myśleć. :/ Monika, jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  62. OK nie tlumaczymy,ale na imdb jest jedna polka ktora nie lubi Alicji,nie mowie o scroll(ona mimo ze sie z nimi porozumiewala bylo w stosunku do Alicji ok)
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja jestem za przetłumaczeniem. Same dziewczyny tu prosiły o pomoc w tłumaczeniu angielskiego i taką pomoc otrzymały. Też nie ufam tej osobie ale to nie zmienia faktu, iż jestem za tłumaczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  64. Napiszcie coś w stylu "nic ciekawego" albo "to mało istotne" ... Takie moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow. I'm hurt that you do not trust me. I tried to help with a translation for you about what Colin said about Alice. I am not from IMDB. I do not read Colin's board there anymore since he was with Emma because it is hateful. I stopped going to another Colin blog for the same reason and only Polski visit his blog and started to read this one today. I will not comment here anymore since I am not welcome. Sorry you feel this way. I really tried to be respectful to you. I have only said that I like Colin and Alice.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie wiem ten styl pisania przypomina mi kogos z IMDb,zreszta nie chce sie wstydzic za naszych rodakow:(
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziewczyny przetłumaczcie, a swoją drogą pomyślałam, że to może był jakiś wielki patriota i bardzo utożsamia się ze swoją ojczyzną ;)
    Humor mi poprawił dzięki Małyszowi, ja zawsze kibicuje naszym za granicą, Ali też.
    EM

    OdpowiedzUsuń
  68. Fanka Colina tak słodzi Alicji ? To nie w ich stylu.

    OdpowiedzUsuń
  69. Monika ale jak tak się napisze to ta osoba może poczuć sie urażona i odebrać to jako brak szacunku. Ten Polak nie zachował się ładnie ale to nie znaczy, ze wszyscy Polacy tacy są. Można przetłumaczyć z zastrzeżeniem, ze to było nieładne zachowanie i taki incydent a nie norma. Nawet jeżeli trafi to na imdb to co to zmieni. Nie zachowujmy się jak w przedszkolu. Jeśli ktoś obraża Alę lub kogokolwiek innego to on ma problem a myślę, że Ala jest zbyt mądra, zeby przejmować się osobami, które nie reprezentują zbyt wysokiego poziomu kultury. Mnie po prostu chodzi o to, że dziewczyny wcześniej prosiły o pomoc w zrozumieniu angielskiego i im jakaś osoba pomogła a teraz jak ktoś prosi o pomoc tyle, ze z polskiego to nagle odmawia mu się takiej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  70. 13:34
    Please, don't go away :) You are welcome here :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojej fanka Colina nam się obraziła- straszne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Somebody from the crowd apparently polish person(a man)screamed at Alicja to come closer ,so he could see her better.No big deal,just some obnoxious fan.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  73. I am the person who answered the question about what Colin said about Alice being compact. I am also the person who asked for help understanding the youtube video. I guess it must be something bad. If so, I do not want to hear it any way. I do not hate Alicia. Believe it or not, not all of Colin's fans post hateful things all over the internet. I do not. I respect Colin and Alice. I said before I only read the blog for Colin Italy because there are no mean comments there. I understand why you would think all Colin fans are hateful but I do not think you are being unfair because I have not done anything to deserve this treatment. Please do not bother to translate the video or make something up like "not interesting".

    OdpowiedzUsuń
  74. W takim razie nie było pytania do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  75. 13:51
    Yes, you are right. That guy wasn't nice to Alice. That's why we didn't want to translate the video world after world. It's not because of you or anyone else. It has nothing to do with trust. And we respect you and we are grateful for helping us before. Please don't go away.

    OdpowiedzUsuń
  76. ups sorry... word after word.... It's late and I'm a little bit tired. Sorry for that mistake :)

    OdpowiedzUsuń
  77. 14:01 thank you but it is not true that it is not about me or anyone else. The comments before yours all say the fans here do not trust me and they think I am someone from IMDB. I am not. I feel very bad about these comments about me. I do not think I deserved it. I came here to learn more about Alice. I will come back though. I know most here do not like me so why would I? I wish good luck to Colin and Alice.

    OdpowiedzUsuń
  78. 14:21 There is no reason to not like you :) And like I said before you were welcome here :) Everything what I said before it's true. Please don't call me a liar ;) Because now I feel very bad about it and we both can't stay in that mood too long :) Cheer up and smile :) Of course I can't speak on behalf of everyone but for me it's not about you or anyone else. It's obvious that you have done nothing wrong :) We share our opinions here and everyone is entitled to have his own point of view. So please come back :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Boże jaka żenada. Przestańcie ją prosić żeby wróciła ! Z PL fanami się kłócicie,a tych byście po nogach całowali.
    Ps.To ciekawe,że ten Polski tłumacz jest taki dokładny i ona wie wszystko ,np. że "nic ciekawego" to `no intresting` chyba aż tak tego nie tłumaczy nie ? ;-) Zastanówcie się troche .

    OdpowiedzUsuń
  80. 23:46
    Jestes zalosna(y)!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. 23:46 Ja z nikim się nie kłócę, szanuję każdego fana niezależnie od narodowości i nikogo nie całuję po nogach, po prostu jestem miła do każdego tutaj bo nie mam powodu być nieuprzejma. Każdy ma prawo wyrazić kulturalnie swoje zdanie. Jeśli nawet ta osoba sie bawi naszym kosztem to jej problem a ja przynajmniej poczytam sobie po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wydaje mi się, że w tym wywiadzie z tv3,gdy reporterka zwraca uwagę jak szczupła jest Alicja zaledwie w 3(?) miesiące po porodzie, Colin odpowiada "she's allright, isn't she ?...she has a little bit of liposuction (...) i'm joking " i potem dalej, " no, i know it's amazing, she was like that 2 weeks after the birth (?) (...) she was very compact...pregnancy, very compact pregnancy ..." Tak mi się wydaje, ale pewna nie jestem . Może ktoś zrozumiał więcej:)
    P.S śledzę blog od początku jego istnienia,ale udzielam się po raz pierwszy,więc powiem tylko - dobra robota Monika:) M.

    OdpowiedzUsuń
  83. Dzięki M. :)

    To jeszcze ja mam pytanie a propos tego wywiadu dla "Xpose". Czy reporterka zapytała go:"Are you going to marry this girl?" (od 0:50 i dalej) i co on jej tam odpowiedział? Dopiero to zauważyłam. Chyba że się przesłyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  84. http://www.herald.ie/entertainment/around-town/colins-girl-alicja-reveals-secret-of-her-killer-curves-2070833.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Anna wydaje mi się , że chyba nie. Ja to zrozumiałam tak : " (...) and of course this film is gonna/going(?) be one to rememberize (?) . You met your gorgeous girl.." Colin : " well, there is a different relevant to this one...yeah..I never saw that was coming but... part of the film .."
    Chociaż w artykule z linku powyzej piszą : "he hasn't ruled out marriage to his gorgeous girlfriend.There are very few things that I would say 'no' to, to be honest," he explained.
    No ale ja tego nie słysze , przynajmniej w tym wywiadzie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  86. On nie mowi o malzenstwie w tym wywiadzie,przynajmniej ja tego tez nie slysze,chyba ze Herald ma jeszcze jakis inny wywiad,albo po prostu to sami dopisali.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  87. #11:12
    Aha, spoko. Myślenie życzeniowe zadziałało. ;)

    OdpowiedzUsuń