sobota, 20 lutego 2010

IFTA Awards 2010 - AKTUALIZACJA




















70 komentarzy:

  1. Nie wygląda jakby był za karę, tylko na lekko zmęczonego drugą imprezą z kolei. Przecież on ma tam normalną minę, nie ma to jak szukać dziury w całym. Naprawdę trochę dystansu przydałoby sie co niektórym do tego co Colin mówił w wywiadzie, przeciez widać, że on w ogóle nie chciał poruszac prywaty, a musiał jakos wybrnąć. Popatrzcie na parę z polskiego podwórka Brodzik-Wilczak: prawie nigdy za ręce, wszelkie pytania o tę drugą osobe ucinane, i ktoś z boku mógłby pomyśleć, że między nimi to jakaś beznadziejna sprawa. Beznadziejna sprawa, która się ciągnie już 6 lat.
    Przykra sprawa Moniko, Twój blog bardzo mi się podobał na samym początku, ale widzę, że robi się z tego imdb ale o Ali :/
    Viki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musi ci się podobać, jak dobrze zaznaczyłaś to MÓJ blog i pisze na nim co chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzialas chyba komentarzy na imdb o Ali,Monika i tak jest mila.On wyglada jakby sie czegos bal albo jest zdenerwowany.Alicja za skromnie i torebka mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.gettyimages.com/search/search.aspx?contractUrl=2&language=en-US&family=editorial&assetType=image&p=alicja%20bachleda

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicja ma sukienkę z Pre GG i takie same buty.Wszystko mi się podoba prócz tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie z pre GG,szkoda ze nie zalozyla cos w innym stylu,i w innym kolorze.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  7. She looks pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od początku powtarzam to samo:
    jeśli komuś nie pasuje,że do artykułów,wywiadów,zdjęć dopisuje SWOJE-SUBIEKTYWNE opinie to bardzo mi przykro,ale nie pozostaje nic innego jak tutaj nie zaglądać. Jestem zdania ,że każdy może wyrazić swoją opinię - ale chyba ja (jako autorka) też mam do tego prawo ? czy się myle ?

    OdpowiedzUsuń
  9. 12:31, Colin nie wygląda "jakby czegoś się bał", tylko ma kaca po wczorajszym. "Zielona" twarz jest zawsze jak sie za dużo wypije i wypali, dochodzą do tego jeszcze poalkoholowe lęki i moralniak; Colin po prostu dał wczoraj ostrą "banię" i tyle.
    Joka

    OdpowiedzUsuń
  10. They look beautiful. She looks like a movie star! I have not liked her other dresses at Globes and the Ondine premiere but this is perfect on her and she looks absolutely lovely.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://media.newstalk.ie/extra/522/popup

    Posłuchajcie Wywiadu z Colinem i Neilem w radio.
    Może się podbudujecie :)
    EM

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu ABP
    Moi drodzy , spójrzcie na Alicję i na jej dwa zupełnie różne wcielenia,, na jednym drapieżny makijaż, drugi stonowany, pokazuje swe aktorskie oblicza, te wszystkie foty to przecież swoiste portfolio.
    Buty i kopertówka w róznych kolorach zgodnie z obowiązującymi trendami.
    A sukienka w porządku, a te teksty, że mogła coś założyć, przecież zakłada się to dany projektant pożyczy na imprezę, rzadko kiedy suknia jest własna, oczywiście mówię o znanych osobach, a trudno by Alicja ciągnęła kiece przez pół świata.
    Chociaz myślę, że jakis polski projektant, lub projektantka mogli by spokojnie wykorzystać aktualny status Alicji i jej cos podesłać, byle nie Ewa Minge.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam dodać jeszcze, że Alicja ma świetny akcent, moim zdaniem oczywiście.
    EM

    OdpowiedzUsuń
  14. 12:54 They do look great,so classy and sophisticated,but Alicja wore this dress before at pre GG.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak Wam,ale mi się ten blog bardzo podoba.
    ps. Monika zgadzam się z Tobą całkowicie , możesz sobie dopisywać do tych postów to co chcesz.Przecież nigdy nie wymyślasz jakiś bredni.

    OdpowiedzUsuń
  16. I did not see the pre GG pictures. She is a very pretty girl. I am happy for her and Colin. I have liked Colin for years and do not understand why some people here do not like him. He really is a sweet man, good father, generous and respected, talented actor. Be nice to him, please. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Joka podobno miał przestać pić :P

    OdpowiedzUsuń
  18. EM. Thank you for the interview. It is a really good one. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczynki to nie jest suknia z PRE - GG :) Wystarczy porównać choćby linię dekoltu- choć jest nieco podobna...
    It's not the same dress she wore at the PRE-GG party!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie sie wydaje ze taka sama,nie sa nawet az tak drogie http://hervelegerclothing.com/
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  21. 13:15; całkiem możliwe, ale kaca na tych fotach ma, może to kac nikotynowy. Poza tym jest niewyspany. Nawiasem mówiąc, jesli w wywiadach przyznaje się, że pije piwo, to nie skończył z alkoholem. Podejrzewam,że przestał cpac bo ten nałóg go wyniszczał ( brał wszystko od marychy poprzez kokainę po środki przeciwbólowe i antydepresanty). Łatwym partnerem to ten Colinek nie jest...
    Joka

    OdpowiedzUsuń
  22. Colin zdobył nagrodę w Dublinie za Ondine - niech zapamięta ten moment bardzo dobrze bo teraz ma wszystko,podobno podziękował Alicji za piękno jakie wniosła do jego życia i chwała mu za to - ciekawe czy nazwał ją po imieniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. 22:11 no jeśli podziękował i ładnie się o niej wyraził to ma u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. a skąd wiadomo że podziękował?

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.youtube.com/watch?v=ntKjy4JHgRE
    http://www.youtube.com/watch?v=gyL-7eIJk7E&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=nCNOLD9TIvo&feature=channel

    OdpowiedzUsuń
  26. http://www.youtube.com/profile?user=SBARTSTV#p/u/34/NQZoB8dRuTM
    http://www.youtube.com/profile?user=SBARTSTV#p/u/36/1HXMDwNjnEQ

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj pewnie będą nowe zdjęcia z lotniska bo mają wracać do domu.

    OdpowiedzUsuń
  28. A gdzie jest mozna zobaczyć filmik z wreczania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  29. no właśnie jest gdzieś dostępny, albo ktoś oglądał?

    OdpowiedzUsuń
  30. na stronie rte jest filmik z rozdania ale u mnie się nie otwiera:(

    OdpowiedzUsuń
  31. 04:37 u mnie też nie .

    OdpowiedzUsuń
  32. tu też parę fotek http://entertainment.ie/caughtout/Irish-Film-and-Television-Awards-2010-Red-Carpet/958/4374775360.htm
    niestety... ale wydaje mi się, że ten filmik ze strony rte jest dostępny tylko w Irlandii bo mnie się również nie otwiera. Myślę jednak, że za jakiś czas powinien pojawić się na youtube
    At.

    OdpowiedzUsuń
  33. Could anyone hear what the reporter was asking Alicja at the end of this interview? Thanks

    http://www.youtube.com/watch?v=ntKjy4JHgRE

    OdpowiedzUsuń
  34. Na tym ostatnim Ala wygląda jak Natalie Portman. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądając wywiady z Colinem w Dublinie mam mieszane uczucia co do tego kiedy zaczął się spotykać z Alicją,raz mi się wydaje,że już w sierpniu i oszukiwał Emme innym razem ,że w listopadzie.Co wy o tym myślicie?okłamywał Emmę i zdradzał ją z Alą?

    OdpowiedzUsuń
  36. You're just now figuring that out? It's been obvious since the beginning!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie sadze,moze obydwoje byli w zwiakach i nie wiedzieli jak to rozegrac.Czy ktos wie czy Alicja byla z kims w tym czasie,czy byla w tym czasie z tym producentem Robertem.Zreszta po co Colin mialby oszukiwac Emme,nie byla jego zona,nie byl z nia zareczony,nie sadze nawet aby byl w niej tak zakochany.Wiemy tylko o Emmie a nic nie wiemy o chlopaku Alicji.Moze to ona(Alicja)zwlekala bo nie chciala zranic swojego chlopaka.

    OdpowiedzUsuń
  38. 07;28 God you're so desperate,coming to polish blog,translating stuff we're talking about.Stay out of here,and go spread your venom on IMDb board.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ktoś zrozumiał ostatnie pytanie pana reportera, który rozmawiał z Alicją. Zrozumiałam z jej odpowiedzi, że coś będzie za 2 tygodnie (?) i mówiła o prysznicu (?). Nie skumałam.

    Aha, Alicja wyglądała super- chyba jej najlepsza stylizacja jak na razie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co tu się zastanawiać, nie był mężem , to wolno mu było szukać, prawda?Kilkumiesięczny związek i halo jak 20 lat po ślubie .Przecież na tym polega szukanie odpowiedniego partnera. Tylko nieliczni mają to szczęście za pierwszym razem trafić.Denerwuje mnie szum wokół EMMY.Alusia wyglądała bosko!Nie rozumiem czemu on zwleka.Chyba nie zdaje sobie sprawy jaki skarb mu się trafił.I myślę, że dobrze robią nie trąbiąc o swoich uczuciach.Co mądrzejsi artyści wyciagają wnioski z życia.

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja się nie zgadzam!!! Był w związku nie ważne czy trwał kilka miesięcy czy kilka lat. Ciekawe czy swoim chłopakom pozwalacie na skoki w bok bo przecież maja prawo szukać. Większych bzdur nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  42. To mial z nia byc na sile,jesli zakochal sie w kims innym,glupie rozumownie.Chodzi o to ze nie byl z nia zwiazay malzenstwem,nie skladal przysiegi,mial prawo zakochac sie w Alicji.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie mówię, że miał być z nią na siłę. Oczywiście, że nie. Chodzi mi tylko o to, że jeśli jednak chcesz być z kimś innym to kończysz związek a dopiero potem wchodzisz w następny, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi nie tyle zdrada emocjonalna co fizyczna. Nie wiem jak było z Alą i Colinem i to nie moja tak naprawdę sprawa. Czytałam tylko jak Emma pisała na swoim blogu, że z Colinem przestali być parą po tym jak nie podziekował jej na Golden Globes a to było bodajze w lutym kiedy to Ala była już w ciąży. Nikt nie jest idealny, ani ja ani Colin ani Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwazasz ze zerwalaby z nim tylko ze jej nie podziekowal na GG,i niby dlaczeglo mial by jej dziekowac,w czasie krecenia In Bruges nawet z nia nie byl.Wcale nie wydawal mi sie w niej zakochany,ona przeciwnie.Dlaczego wiezysz w slowa Emma a nie Colina,moze to ona klamie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dlaczego miałby jej dziękować???? Jeśli byli parą to chcociażby za słońce, które wnosiła do jego życia. Jeśli jesteś z kimś dlatego, ze chcesz to chyba dlatego, ze czujesz sie z tą osobą szczęśliwwa w taki a nie inny sposób. Z reguły gwiazdy czy gwiazdki dziękują swoim partnerom. Poza tym moze to była kropla, która przchyliła szalę i Emma miała dość. Nie wiem.
    Ani Ty ani ja nie wiemy czy byli razem w trakcie kręcenia In Bruges. Nie mamy zdjeć z każdej sekundy ich życia. I dobrze. Może Emma sobie coś ubzdurała a moze nie.
    Wiele osób też pisze, że Colin nie wydaje sie zakochany w Ali. Może on taki ma sposób bycia.
    Tak jak napisałam nie znam ani go ani Emmy ani Ali. Nie wiem jak było i myślę, ze nikt nie wie oprócz samych zainteresowanych. Poza tym nawet sami zainteresowani zapewne nie powiedzą prawdy. Zresztą zarówno Colin jak i Ala w wywiadach mówili różne rzeczy, które nawzajem się wykluczały. Chciałam tylko napisać, zeby nie popadać z jednej skrajności w drugą. Nie napisałam, ze wierzę Emmie. Po prostu Colin, Ala i Emma są tylko ludźmi mają wady i zalety a to co widzimy to z reguły ich wizerunek i wcale nie muszą być tacy w swoim prywatnym życiu. Tyczy sie to każdej publicznej osoby. Co oczywiście nie zmienia faktu, że kibicuje Ali i Colinowi. No i nie można analizować każdego ruchu. Przecież nawet jak się kogos kocha to bywaja dnie, w których jesteśmy źli i nawet z ukochana osobą nie mozemy się wtedy dogadać. I akurat w tym momencie kliknie ktoś fotkę.
    Nic jednak nie zmieni faktu, ze Ala i Colin mają cudownego synka :) I chciałabym by zawsze tworzyli szczęśliwą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  46. "Co tu się zastanawiać, nie był mężem , to wolno mu było szukać, prawda?Kilkumiesięczny związek i halo jak 20 lat po ślubie .Przecież na tym polega szukanie odpowiedniego partnera...."

    Moje ad vocem do koleżanki, która wypisuje powyższe mądrości. Nie wiem ile masz lat, raczej niewiele bo nie wiesz co to odpowiedzialność i zwyczajna uczciwość. Związek to związek, i składa się z dwojga ludzi, którzy deklarują być ze sobą. Ktoś, kto jest w związku ale ciagle rozgląda się za kimś lepszym jest egoistyczną świnią. Jeśli Colin uważa jak Ty, że na tym polega szukanie odpowiedniego partnera, to nic nie przeszkadza mu porzucić Bachledę, bo przecież "nie jest jej mężem i ciagle wolno mu szukać". Na tym to, koleżanko, polega OSZUKIWANIE swojego partnera.

    OdpowiedzUsuń
  47. Tu ABP
    to jest link z rozdania nagród , jak Colin dziekuje Alicji
    http://www.youtube.com/watch?v=dvH0o5lyi1k&feature=channel

    OdpowiedzUsuń
  48. :):) Czy ktoś może przetłumaczyć co on mówi? Jego sposób wymowy to po prostu tragedia ;) ni w ząb nie rozumiem. Pliiiis.

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy ktos slyszal moze speach Colina,podobno podziekowal Alicji,za to ze wniosla tyle piekna do jego zycia.Czy powiedzial cos wiecej czy tylko tyle dotyczace Alicji.Hmm nie wiem jak to odebrac,czy te piekno to tylko Henry czy wiecej.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  50. ABP dzieki:)
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziewczynki przestańcie analizować, co wolno co nie wolno, skąd macie informacje jak poważne to były związki, wcześniejsze jej i jego, oboje są nie u siebie w LA, oboje potrzebowali oparcia, towarzystwa, mówię o czasie sprzed Ondine, potem się spotkali, zaiskrzyło na planie, rozjechali się ,a potem były poprawki i ponowna współpraca, przecież nie siedzieliście u nich w kieszeniach i nie wiecie jak się sprawy układały, prawdopodobnie było jakies przyciaganie, potem, załatwili sprawy z partnerami i tyle. Są razem a jak długo będą razem tego nikt nie wie, fajne jest to, że widać u niego zaangażowanie jeśli chodzi o Synka. Poza tym zawsze jest jeszcze Zakopower.
    pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  52. Tu ABP
    Nicole coś za coś, przetłumacz proszę ładnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj! mam nadzieję, że ktoś jest w stanie zrozumieć co Colin dokładnie mówi i to przetłumaczy dokładniej... z fragmentów dotyczących Alicji to:
    1. najpierw strzelił gafę mówiąc jak badzo ważna jest dla niego ta nagroda, bo odbiera ją "w domu", a rzadko teraz zdarza się mu być w domu...po czym zreflektował się, że zabrzmiało to niefortunnie z uwagi na Alicję i Henry'ego = stąd to jego "Awwww..." i kamera na Alicję.
    2. przechodząc do podziękowań powiediał: chcę podziękować Alicji Bachledzie... za tak wiele rzeczy...dziękuję kochanie...wniosłas wiele piękna do mojego życia... - no i dalej niestety nie rozumiem:(
    Heidi

    OdpowiedzUsuń
  54. ABP ok przetlumaczylam ale powierzchownie, tylko o Alicji slowo w slowo.
    Na poczatku mowi ze jest zaszokowany tym ze wygral,zreszta chyba jak kazdy kto wygrywa te nagrody.Chwali tych ludzi co byli takze nominowani,to jest zaszczyt znalezc sie w ich gronie,on sam jest fanem wielu z nich,o filme "savage'ktorego nie mial okazji jeszcze zobaczyc ale go zobaczy.
    O tym jak duzo dla niego znaczy ze wygral w domu(Irlandi),i to ze nie ma duzo okazji bywania w domu,o tym co to znaczy byc Irlandczykiem.
    Chcialbym podziekowac Alicji Bachledzie,za tyle rzeczy,dziekuje kochanie(dziekuje temu panu co siedzi kolo Alicji za to ze sie spytal czy ona jest ok)wniolas tyle piekna w moje zycie.
    Ten film Ondine ma dla mnie glebokie znaczenie na roznych poziomach w moim zyciu
    Mam nadzieje ze nasz sym bedzie lubial Ondine,wyobraz sobie jak dorosnie i powie ze ten film jest "shitty"?(nie jestem pewna)(do dupy)to tak poznali sie moi rodzice,troche to smutne,ale nic byl nie zabral od tego doswiadczenia.
    Dalej dziekuje N.Jordan i mowi o nadzieji ktora zanika w Irlandi a nie powinna.
    To tak bardzo powierzchownie i jak ktos che to dodac,to bardzo prosze.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  55. Na szybko przesłuchałam bo mam tylko kilka minut. Nicole proszę popraw bo się spieszyłam i mogłam coś pzreoczyć.

    I would like to thank Alicja Bachleda for so many things. But..Thank you sweetheart, brought a lot of beauty into my life. This film has a new level of profondity in my life for many reasons I hope My son likes it, I imagine when he grows up cheers I show that's where we met. it's kind of depressing but it wouldn't take it away from that experience....

    to tak na szybko

    OdpowiedzUsuń
  56. Boże, moje nastawienie do niego jest jak rollercoaster yhhh ;)
    Mam straszny bałagan w głowie.... hihi
    Mimo wszystko mam nadzieję, że jej nie skrzywdzi :(
    Z drugiej strony Ala to góralka ....silna i mądra dziewczyna.....i wydaje się, że jakby nie była z nim szczęśliwa dawno by się z nim rozstała...
    Mam też nadzieję, że może ktoś z jej rodziny natrafi na ten blog i przekaże jej, że są Polacy którzy życzą jej szczęścia...
    (nie tak jak ten burak co się tam w Dublinie wydzierał. Co za wstyd .....)

    I rownież mam prośbę do Nicole o tłumaczenie ;)
    On tak szybko mówi, że nie wszystko rozumiem :/

    PS
    Oglądaliście In Bruges?
    Warto zobaczyć?? Bo widziałam Colina tylko w Aleksandrz i w Telefonie i jakoś mnie nie zachwycił.
    A i Monika co z tymi filmami Ali co miałaś wrzucić w częściach?? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. 12:20 on chyba nie powiedzial my tylko "our son"i ja nie slyszalam cheers tylko cos jakby shitty(gdyby ten film nie podobal sie Henry).Reszta sie zgadza
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  58. O tym domu to ja raczej zrozumiałam, że to była "gafa" wobec Irlandczyków...
    I to takie Awwww, że niby mu przykro...
    A ta kamera na Alicję, że to niby ona jest przyczyną tego, że dom ma teraz gdzie indziej...

    No ale może się myle...

    OdpowiedzUsuń
  59. dzięki wielkie za przetłumaczenie ;)
    12:21 - warto! nie tylko ze względu na gre Colina ;)
    At.

    OdpowiedzUsuń
  60. 12:30 Chyba nie,oni mu wspolczuja,bo on nie ma duzo szans bywania w domu.
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  61. Tu ABP
    no to co , wczesniej dostał żółtą kartkę, a nawet groziła mu kara meczu, już , już miał przejść do rezerwy, ale teraz chyba dostanie szansę i z powrotem może wejść na boisko....
    tylko nie szukajcie tu żadnych podtekstów, to tylko takie sportowe skojarzenie

    OdpowiedzUsuń
  62. Co sadzicie o ich pocalunku,nie pocalowali sie w usta troche to dziwne?
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  63. a ja chciałabym, żeby własnie takie słowa cytowała nasza prasa, nie tylko czekała na skandaliki i tzw. "smaczki". Jakoś nie moge znaleźć na ani jednym portalu tej informacji. widać nie jest zbyt medialna. no bo on jej dziekuje, ona sie wzrusza - o czym tu pisac no nie?, kochają się, jest normalnie.. lepiej wymyślać sensacje o wpadkach, kłótniach, zdradach, seks kasetach....

    OdpowiedzUsuń
  64. 12:27 Nicole masz rację, spieszyłam się i dwa razy na szybko posłuchałam a jeszcze mam imprezowe towarzystwo w domu co się za głośno udziela, ok, dość tłumaczeń, teraz włączyłam jeszcze raz i masz rację :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pocałunek taki taktowny.
    Moim zdaniem jak większość na takich imprezach.

    OdpowiedzUsuń
  66. Tu ABP
    Na stronie IrishCentral ukazało się info streszczające wypowiedzi Colina w show Latelate Pokazał się tam głównie, oczywiście oprócz promowania nowego filmu jako kochający ojciec, co to zmiana pieluch mu nie obca. Wynika z tego też, że starał się nie angażować do filmu w ciągu ostatnich paru miesięcy, aż do czerwca, aby mieć czas dla dzieci. Młodszego Henrego, którego mamę poznał na planie Ondine. Przy czym stwierdził, że podczas kręcenia filmu nie było romansu, a dopiero później…kiedy niektóre sceny trzeba było ..dosłownie reshot, czyli zrobić dokrętki, jak wiemy było to w listopadzie… się do siebie zblizyli. I dobrze…
    Aha i fajnie opowiadał o starszym synku, z którym porozumiewa się za pomoca systemu znaków i specyficznego języka gestów, opowiedział historie o tym, jak nie potrafili z matka Jamesa odczytać sygnałow chłopca o bolącym uchu przez pare dni i przeprosił syna za to.
    I tu sprawdziłam ten zespół, i z przerażeniem odczytałam, ze ujawnić się może po roku od narodzenia, ale to choroba genetyczna więc można chyba od razu zrobic badania nawet prenatalne.

    OdpowiedzUsuń
  67. Oglądałam ten wywiad i był moim zdaniem naprawdę sympatyczny i momentami zabawny (jak np. że zmienianie pieluch jest łatwe jak składanie zabawek z Kinder-niespodzianek ;)). Colin o wiele lepiej się zaprezentował niż u Jonathana Rossa.

    OdpowiedzUsuń
  68. Z tym pocałunkiem to zabawnie wyszło,bo mi się wydaje,że on ją chciał pocałować w usta(patrzcie jak on wstawał) a ona go tylko cmokła w policzek ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. dla mnie to on wygląda tak jak by z psychitryka uciekl, zbaczcie sami: te brwi ,bródka , to cale owlosienie - typowy pacjent, co ona w nim widziala?

    OdpowiedzUsuń