piątek, 5 lutego 2010

Zwiastun Ondine !

7 komentarzy:

  1. Nie wiem jak wy, ale ja już po tym wyję. Jak ja obejrzę ten film ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada na to ze skonczy sie smuto:(
    Co sadzicie o Alicji,jak wam podoba sie jej gra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się już doczekać :)
    Hmmm...trudno coś powiedzieć o grze Alicji po tych urywkach...
    Kiedy wkońcu jest premiera w Polsce??

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w czerwcu,trzeba przyznac ze wygladala slicznie,podoba mi sie muzyka do tego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież było już na blogu napisane, że 23.04.2010. Zresztą Plejada dała nowe zdjęcia, naprawdę piękne:

    http://www.plejada.pl/12016,1,2,nowe-zdjecie-bachledy-i-farrella,fotogaleria_duze.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe dlaczego Alicja nie została umieszczona w głównych napisach? Jak dla mnie nie jest to ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. 11;09 to jest jak najbardziej OK. Trailery PROMUJA filmy, przyciągają uwage. Nazwisko Alicj jeszcze nie jest magnesem takim jak Jordan czy Farrell, chociaz zycze jej wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń